Friday, May 21, 2010

istikharah

syukur ke hadrat ilahi...
urusan ak utk kar dri KMM brjalan ngan lancar..
hopefully urusan ak msok UIAM pown dpt brjln ngan lancar gak..
Insya Allah...
tpi ad sesuatu yg mngejutkn ak...
bile ak smpai umah smalam around 12 tgh mlm..
ak ad nmpk 1 letter nie..and dpan die trtera nme ak..
ble ak bkk..ak trgamam...rse cam nk pitam pown ad..trkjot sgt2..
rpe2nye...ak dpt offer letter utk further my studies at Al-Azhar!!!!strong>
in medic and surgery lak 2...
wah...gmbire ak dwatnye..
Ya Allah..jikalau jurusan undang-undang di UIAM baik untuk aku bagi agamaku, khidupanku dan kesudahanku..tetapkanla hati aku kepadanya dan permudakanlah urusanku..
dan jika jurusan perubatan dan surgeri di Al-Azhar baik untuk aku bagi agamaku, kehidupanku dan kesudahanku..tetapkanlah hati aku kepadanya dan permudakanlah urusanku..
Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa dan aku tidak...sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui dan aku tidak...Sesungguhnya Engkau Mengetahui segala yang ghaib...Amin~

No comments:

Post a Comment