Saturday, May 8, 2010

fi sabilillah!!!!

mggu dpan Insya Allah ak akn smbg blajar kt matrik melake..
haha..akhirnye ak dpt blajar semula...
Alhamdulillah..syukur ke hadrat-Mu Ya Allah..
kerana memberikan aku peluang utk membaiki kesilapan aku yang lalu...
Ya Allah..tetapkan hati aku utk aku meneruskan perjuangan dalam bidang sains..
lebih molek lagi dalam bidang perubatan Ya Allah..
agar aku dpt mengejar impian aku..
menjadi seorang doktor..di bumi Palestinmu...
merawat para2 syuhadamu...dan akhirnye..menumpahkan darah aku..melawan Zionis laknatullah..di bumi sucimu Ya Allah..Amin..
kpd sahabat2 aku sekalian...
jgn persiakn peluang ini...
troskan perjuangan dalam menuntut ilmu...
kerana ia merupakan satu perjuangan yg mulia..
perjuangan fi sabilillah...
Allahu Akbar!!!

No comments:

Post a Comment